Saturday, September 26, 2009

selamat hari lahir --part 2~~

assalammualaikum...

Kembali lagi ke ruangan blog nie setelah seminggu diabaikan...
kita teruskan kembali pada cerita hari lahir saya...

Seperti tahun lepas juga, saya tak mengabaikan pemberian hadiah dari maxis. Bermula seawal 8 pagi, saya sibuk menelefon mereka2 yang masih berada di level gara-gara ada barang yang tertinggal.. Dari level siswi sampai ke level siswa. Well, kesian  kepada siswa yang tidurnya terganggu. Maafkan akak, izhar..hehe... Hanya kamu harapan yang ada..=p

Usai siap menitipkan pesanan pada mereka, seterusnya panggilan kepada teman-teman yang lain..
pastinya pada Dudu.. Kali ini dia tidak terlewat untuk memberi ucapan.. Selalunya dia seringkali perlu diingatkan.. haha=p...
Tengah hari menjelang, panggilan untuk haswani di kedah.. Menggunakan hp adiknya maka perbualan kami hampir sejam lebih.. Ya, kami sudah lama tidak berjumpa.. Cerita dari hati ke hati... Ya, dia pendengar setia.. Thanks dear~~



Talian celcom juga xkurang sibuknya... Masih ada yg mengingati diri ini rupanya..hehe... Penghargaan untuk mereka yang still wish even dah belated.

Ucapan pertama saya terima pada hari lahir saya adalah dari...........En hafiz... haha..teman bergaduh saya.. tak sangka dia masih mengingati birthday saya.. Tp klu nk awal lagi, dah ramai yang wish dari hari isnin...huhu... Ya, nampaknya ramai yang nk meraikan bestday saya kali nie...

Anyway, thanks 4 my lovely mother.. membelikan kek untuk saya.... Dan seperti biase, kami akan bergabung kek utk bulan yg sme.. my angah n my adik~~papepun, sy punye name paling besar~~yeay^_^

No comments: