Wednesday, September 8, 2010

Ada cerita duka~~

Assalammualaikum...

Tinggal esok sahaja Ramadan pada tahun nie.. Namun sungguh saya dapat rasakan saya adalah antara golongan yg rugi pada Ramadan kali nie.. hanya saya yang mengerti..Saya tak mampu merungkai... Saya tahu kisahnya..Ya ALLAH, izinkan ku bertemu Ramadan akan datang dan izinkan aku memberi erti lebih baik padanya. Amin~~

Dan sudah 3 hari jua air mata tak henti2 menemani hidup saya. Ya saya terluka lagi.. Disakiti oleh wanita yang sukar difahami.. Barangkali saya yang terlalu berlembut hati.. memberi peluang untuk disakiti.. Memberi ruang untuk dipijak2.. Sya manusia biasa...Sy jarang prejudis terhadap kaum sendiri.. Saya xsuka bersangka buruk.. Namun saya sedar hati manusia berbeza-beza...Kerana itu tangisan setia menemani saya...

Ya Allah, saya tidak tahu lagi haruskah saya bertahan atau saya harus melangkh keluar.. Tolong tunjukkan saya jalan/mu Ya Allah..~~~

No comments: