Thursday, September 2, 2010

Jangan sayang saya~~~

Assalammualaikum...

Kali nie saya nak cerita a situation. Apa yg korg wat kalau ada org syg korg?? 4 sure bguslah kn org sayang drpd benci. tapi bagaimana klu sayang yg diberi lebih dr sayang yg sepatutnya??Apatah lg dr jantina yg berbeza?? begitulah alkisahnya...

Actually, ada orang kata sayang saya.. n can u guess my answer?? Yups, definitely i said "jangan sayang saya".. Macam pelikkn?? sbb sy taknak bg harapan bila saya tahu wat masa nie terlalu bnyk perbezaan antara kami.. Saya nak dia nmpak semua itu n tahu semua itu sebelum dia kate sayang... sy seorg yang realisitik walaupun kdg2 bnyk di alam fntasi. tp bila berkaitan dgn perasan org kat saya, sy mmg take care habis. Teringat yg saya pernah kate kat org, jgn terima sbb kasihn. N now that happen to me.. sy xsmpai ati lukakn dia sme spt sy xsmpi ati tinggalkn dia (wat masa nie).. So apa yg terdaya, sy hnya mengikut saja jln cerita nie..Andai dia yg ditakdirkn utk sy, sy akn menerimanya. namun andai tiada, moga dia bertemu dgn insan yg lebih baik dr sya n mampu membimbing dia menjadi Muslim sejati...

Alang2 dh cakap pasal nie, tetiba sy rs sy nk kawin skrg.. Sbb bnyak sgt gangguan dr lelaki2 kepada sy sekarang. hari tue balik kg, kt highway pn kne kcaw. Yelah, ank dara bw moto sorg.. Semakin kerap org kcaw, makin cpat sy harap sy kawin..hahaha=p.. Bukan menggatal tp sy mahu terlindung dr fitnah dunia...Risau taw kne kcaw. Sbb tue harap ada yg leh melindungi saya...;)

Tpi bila2 fikir2 blik, sy xsdia lg pun nk kawin.. Adoi, xtaw dh apa yg sy nk wat... Moga Allah memberi saya penyelesaian masalah ini...Amin~~

No comments: