Wednesday, November 3, 2010

saya x kalah!!!!

1/11/2011

Hari nie dengan rasa senang hatinyer light menghantar surat resign.. rasa nak lepaskan semua beban yang dipikul.. Ada yang kata saya kalah.. Tp bg saya, saya menang sebab jiwa saya tenang.. Yang xbestnyer, surat tak diterima and diberi peluang kedua.. Terus dilema balik.. Beria org2 yang tahu pasal twrn ke2 suruh terima cz dia kata kalau saya mengundur begitu sahaja, memang betul lh apa musuh tue kata... So, saya pun kata mempertimbangkan.. Sedangkan esok kne bg jwpan.. So far, sy seolah2 akan terima sebab sy nak tunjuk pada orang yg memusuhi saya, lihat awak xmmpu buang saya.. Saya still leh berada di tmpat awak.. Biar mata awk berbulu tengok saya ada ramai kawan...

Kalau korg nak tahu kenapa light mengalah sbb light dh mencuba berbagai cara utk mendekati dia.. Seriesly, awal2 sy msuk mmg dia xsuka saya... Tp sy ignore.. Then, sy kena marah sebab kononnya sy berlagak.. Ok, sy mengalah lagi, merendahkn diri yg superior dr org bawah nie g dekat2 ngn dia.. Tanya tue n tanyer nie, tp dia jawab mcm xsudi jer... Takpe light sabar... Org barukan biasalh kena buli...Then, smpailh 1 tahap light cuba terima dia.. Light temn dia cr bubur lmbuk smpi pusing 2 bazar ramadan.. Last2, light suggest dia g masjid n dia follow lh..Org teringin sgt mkn kn.. so cblh carikn..Nie bukan memngungkit yea cme nk cerita kisah sy ngn dia.. Hurm, better sy namakan dia T..
T nie sbnrnye org bwh saya tp dia bnyak pengalmn lh...Tp bkn terer mne pun... Lebih sudu dr kuah... haha.. Giler jahat statement nie.. So, pe yg sy bengang sgt dgn T nie ialah dia nie talam 2 muka,,, Memang..
And 1 day, I direct ngadu kat atas... haha..Why???thats secret,,hehe=p.. Sy ngadu bl sy dh dpt bukti kukuh ttg pe yg dia wat n ttg pe yg dia burukkn sy...
So, pe laie slps kes itu diam shj kerana dia ada kabel, maka sy dgn rs gembiranya anto surt resign.. Tue yg dpt pilhn ke2... Aii, sushnyer nk pilih~~huhu

No comments: