Thursday, February 24, 2011

Aku pressure...

Assalammualaikum....

First, saya bersyukur masih diberi peluang untuk menikmati hidup...Dapat rasa lagi nikmat makan, minum, bernafas dan lain2...

So far, hari nie saya kena marah lagi...lalalalala~~ Ikutkan hati nak jer mulut saya nie menjawab..Tapi sebab aku dh kate
1st rule kerja= BOS IS ALWAYS RIGHT,
2nd rule--- If BOS WRONG, BACK TO D 1st RULE...

So, angguk2.. geleng2... hahahaha=p
Makan dalam nie.. AkU bukan ape  (eh, tukr dh gnti diri).. dia marah aku ttg 1 bende.. Sedangkan dia nmpak man power pun xcukup.. Xkan aku nk bior line stop.. So, wat yang priority..
Dahlh abg yang sayang saya xde.. Kalau dia ade, mesti dia tolong back up... Sebab dia taw saya pasti diam jer..Tapi sebenarnya geram... Waa, saya nak keje same shift dengan abang.. NNt abang back up saya kalau adik dia yg nakal nie lost..huhu...

Alkisah begini, pagi tadi manpower xcukup.. AKu dengan besar atinya meletakkn diri menjadi minah kilang...ahakz~~maksud aku jadi pekerja am.. So, terpakse lh postpone kerja ak.. Sebenarnya, ak xwat date code jer lagi... Tapi aku dah surekn yang diorang guna raw mate yang betul n semua barang betul tmasuklh date code printer.. Cuma ak tak hitamputihkn lh... Aku diam jer masa dia mrh2.. Then, lalu sorg akak tue. kirenye partner ak keje, cakap.. "Dia masuk line lah tadi" Bos diam jap.."Orang tak cukup"
Bos aku berfikir jap, sebelum kate "papepun, awak kena wat bende tue dulu.. Masuk keje kul bape.. masuk awal n wat dulu.."
Dalam ati aku, 'dah malu lah tue...xnak ngaku salah plak tue'.. Dasar BOS..hahahaha=p
whateverlah.. yang pasti ati aku dah mendidih dah.. Nak jer pergi..
Sabar cahaya sabar....Bos tengah tertekan lalu menekan aku dan yang len..
Waa, bila hero mau muncul selamatkn heroin???

No comments: