Tuesday, February 15, 2011

is not good okay....

Assalammualaikum...

Salam mawlid semua.. Moga dengan cuti sempena kelahiran Baginda S.A.W. mengingatkan kita yang seringkali jauh dari ajaran baginda.. Yang sering culas dalam mengamalkan sunnahnya... Maafkan saya wahai kekasih ALLAH, sayalah salah seorang umatMu yang lemah... Yang alpa. yang culas...
huhuhu...

Mood seriesly x okay... Hari nie saya kene keje.. Then, waktu dah nak balik, saya gaduh dengan seseorang.. Macam hiperbola plak.. Ok, saya xgaduh dengan dia, tapi terase ati jer kot...
Dia marah pekerja lain.. Then, kemarhn dia tue sampai terkena tempiasnyer kat saya... So, dahlh ari nie banyak bertekak ngan dia.. Bila dia kutuk U saya..

Boleh imagine x, macam mana saya berdebat dengn dia bila dia salhkn U saya dengan apa yang saya lakukan.. Then, sibuk2 wat keje, lupelh.. Sekali nak balik, dia mengamuk dekat pekerja... Pas tue, waktu saya nak balik, sya tegurlah macam biase... Dia masih x okay lagi, senyap jer... Ape lagi, niat konon2 nk temnkn dia stay terus ilang... angkat kaki terus....
p/s-- dalam marh2 dia tue, sempat plak pinjm liquid paper n amek sendiri dr pencil case.. hahaha=p
Confem, esok klu sy wat xtaw kt dia, mesti dia terase... Tuelah, sape sruh kcikkn ati saye...Dahlah saya xdpt bercuti lngsung sejak naik CNY... mestilah bengang~~~~
 keje direct xkire hjg minggu n PH...huhuhu

No comments: