Tuesday, March 22, 2011

fkiran yang melayang~~~

Assalammualaikum...

Jam sudah menunjukkan 1 pagi.. Aku mengantuk.. sangat mengantuk.. Penat.. kerja lebih dari 12 jam.. Rasa dah macam outsoutced dah.. Entahlah kenapa aku masih bertahan... Selagi hatiku berdetik, ini semua ada hikmahNYA.. selagi itu aku bertahan..

Dan sekarang macam2 yang berlaku... hari2 kena sedia kena ambush...Dengan GM.. dengan Bos2 besar,,, dengan semualah...Secara kasarnya, aku dah malas bertahan...sebab aku dah hampir kehilangan seseorang... seseorang yang tempat ak bergantung untuk terus bertahan... seseorang yang aku takut untuk hampiri sekarang... mengelak dari terus terluka seandainya dia menambah sakit yang sedia ada........

Ya Allah, saya rindukan persaudaraan kami dulu... sangat rindu... ....Tolong jalinkan kembali hubungan kami dengan kasih sayangMu...

No comments: