Saturday, May 28, 2011

aku yang berubah...


Assalammualaikum...

Semakin hari kurasakan tarian pena ini tidak seperti dulu.. Aku semakin berubah dalam mewarnikan dan mencorakkan blog ini... Entah mengapa aku rasakan sebenarnya keliru dalam menghadapi cabaran dan dugaan ini.. Aku tewas sebenarnya.. Namun agak sukar untuk aku akui ketewasan itu... Aku tewas dalam berdepan ujianNYA.. Aku tahu aku tewas dan aku sedang mencari panduan, cara, arah, pedoman n etc utk bangkit semula...huhu

AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aku dah tak berapa betul sebenarnya.. Eh, korang percaya x sihir@ ilmu2 macam tue?? Mestilah percaye kn?? So, korang tahu x cara nak mengenal pasti diri dah terkena n cara berubat...Nie memang dah kesewelan tahap petala 8... Maaf kalau rasa terkasar bahasa.. Saya berada di luar paras normal...


Sekian...

p/s-- tadi aku jumpa bos lama ku n bercakap dengan dia.. Moga aku dapat bertegur sapa dengan dia sebelum aku blah...huhu

No comments: