Sunday, May 1, 2011

Cikgu tadika???

Assalammualaikum...

Firstly, to PEMBACA SETIA...awak buat saya rasa macam dah tak nak tulis dah.. blushing nie...huhu.. Mesti awak cuba bayangkn setiap kisah saya..(perasannyer)^_~ dan jelasnya awak yang memang kenal saya akan tahu kejujuran dan keselindungan saya... Tapi seperti yang saya tulis kat post lepas, saya menulis sebagai kenangan untuk saya.. If one day, saya terlupa sekurangnya catatan nie mampu cuba mengembalikan ingatan pada siapa saya dahulu.. Bak kate orang, seburuk2 tulisan, adalah sebaik2 ingatan...huhu..Anyway, thanks yea PEMBACA SETIA.. Saya tahu  awak just want to know my news here. Eh, awak tak nak share blog awak kat saya ker??^_^


Ok, back to ape yang aku nak tulis..So, ri nie tetiba aku fikir nak jadi cikgu tadika.. keje ofis our..ak de mse tuk fmily..hahaha, mcm ayt dh kawen jea ak nie.. Takdelh, klu org tengok gaye idup ak skrg.. Kerja 12 jam..Lebih mahu, kurang xmahu.. hahaha...Sekarang nie oklh, ak bujang.. NO KOMITMEN.. Then, kalau ak kawen nnt, cmne...Jauh gile pemikiran.. Tapi ntahlah..Ada banyak perkara yang perlu aku timbang tarakan.. First, siang2 orang dah cakap gaji dia ciput.. Ak pun xtahulah kn.. Range mane diorang guna.. dgr kate cikgu tadika kalu guna lulusan spm pun dapat.. Whateverlah.. Ak pun cuma merancang jea nie.. Ntah dapat ntah x.. Sbb ak tgh serabut nie.... N ntah pergi ntah x.. hurm~~

Apapun, ak harap dapat petunjukNYA...
YA ALLAH, sekiranya menjadi guru itu baik untuk agamaku, baik untuk diriku, baik untuk keluargaku, baik untuk masa depanku, baik untuk duniaku, baik untuk akhiratku, permudahkanlah diriku untuk itu dan sekiranya menjadi guru itu buruk untuk diriku, agamaku, masa depanku, duniaku dan akhiratku, jauhkanlah ia dariku.. Sesungguhnya ENGKAU lebih Mengetahui akan tiap2 sesuatu.. Amin~~

p/s: korang doakalah yang terbaik untuk saya.. Moga ada jalan keluar untuk saya..

1 comment:

Anonymous said...

jgn pernah berhenti menulis kerana pembaca setia akan terus setia membaca. hehe