Monday, May 2, 2011

cuti ari pekerja....

Assalammualaikum...

Yezza, hari pekerja.. saya cuti akhirnya.. Niat menggunung di hati nak pulang ke kampung halaman coz lama tak balik... Sebaik2 perancangan, DIA jua menntukan,,,, Saya kena bekrja pada ari isnin untuk stockcheck... Adoi...maka terbatallah dengan sendiri planning tue.. Ahad 1 mei sepenuhnya saya duk rehat2 rumah.. Tak fikir langsung pasal kerja.. Even kesian kat abang yang kena jage sorang tapi sebab ingat ayat dia,'takpelah cahaya, kalau kau tak nak datang takpe..'.terus saya tak datang.. hahaha=pp

saya mesti suka kalau dapat pakai macam nie hari2^_^



So, senin pun g kerja.. Datang pukul 11am.. n saya suka2 ati jer pakai baju biasa.. Ini adalah cara berpakaian yang saya suka.. Sebab saya tak perlu tight in.. FM tengok saya sampai 2x, may b tak sangka saya akan pakai camtue.. Tapi dia tak marahlah...Kan semalam PH, so kire untunglah saya nak gak datang...=))

I wished 1 day saya dapat kerja yang leh pakai macam tue everyday.. Saya tak gemar sangat dengan pakaian saya sekarang.. Saya tak suka tight in.. Bagi saya, itu sesuai untuk lelaki jer.. Huhu...

n mereka belanja Mc D... So, oleh kerana saya berpuasa, saya bawak balik jer umah n wat buka... Balik pukul 4 daa...=)

No comments: