Friday, December 2, 2011

Titipan untuk dia 2~~~

Assalammualaikum....

Saya perhatikan dia lagi... Betapa jauhnya saya dengan dia sekarang... Dia masih lagi study... Malah menjadi YDP bg pelajar Malaysia ... Subhanallah, betapa dia telah berjaya meninggikan martabat dirinya... Jauh di sudut hati, terbayang kisah lama.. Tidak, kami bukan couple... Kami tidak bercinta....

Mungkin kami hanya menyimpan rasa yang hadir kerana kami masih tidak pasti dengan masa depan... Mungkin kami menyimpan rasa kerana fitrah manusia ingin disayangi... Saya ingat lagi program ke2 yang menyatukan kami... Bila disuruh menyanyi, lagu yang dipilihnya adalah zikir... Saya ingat lagi saat itu...Saat dia melagukan kalimah itu...

Dan sejak itu bertambah kekaguman saya pada dia... dan kini saya kembali teringat padanya... Namun saya tidak tahu masihkah kami menyimpul rasa yang sama... Masihkah dia menggenggam kemas ceritera hati satu ketika dulu...

untuk dia ~~ Cinta Sempurna by Yuna

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh

Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan



Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu

Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu ‘tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh



Bukan aku tak pernah
Mengerti dirmu
Ku sanjung setiap
Kata cinta kau berikan aku
Hilangkan rasa itu
Akhirkan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan



Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu

Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu ‘tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhh



Tuhan, ku mohon kesudahan yang baik untuk kami...
Dan andai kesudahan ini sekali lagi tidak memihak kepadaku... Maka jadikanlah aku redha dengan takdirMu.. Sesungguhnya hanya padaMu, aku berserah diri~~~Amin, ya rabbal alamin~~

No comments: