Wednesday, January 18, 2012

Katil 'Harvey Norman'

assalammualaikum....

Alhamdulillah, saya dah ada katil sekarang... setelah lebih 5 bulan tidur beralaskan toto...ahaha=p.. Katil harvey Norman gitue.. Wah, korang jangan pikir saya kaya yea.. Ia bukan lah seperti yang korang bayangkan..
macam nie kn???



Doakan saja saya kaya iman, akal, ilmu dan jiwa.... ahakz~~

okay2x, camnie.. tadi saya balik kerja... Masa nak naik tangga blok rumah, makcik sebelah punye sebelah rumah tanya,
"nak beli katil tak?'
saya: ?????
"nie ada katil nie.. single bed.. murah jer.. Rm1++...katil Harvey Norman... Ada pelanggan tak nak.. Dia punya set Rm4k++.. Tapi tang yang nie dia tak mahu.. Nak x??"
Saya plak tengah blur... Let me give u a secret, saya tak tahu Brand Harvey Norman... hahahaha=p.. So, saya cuma pikir2 then bila tengok harga dia tawarkan okay plus dah dkt sangat dengan umah saya, saya pun okay jer.... Okay, saya beli..lalalalala~~

Sebenarnya, saya beli yang lebih kurang camnie...

Okay, bukan full set camnie, tapi korang ada nampak kan yang kaler hitam bawah tue?? Tang tue jer dia jual kat saya.... Owh, it should be clear wif this picture..


See bahagian yang bawah tue.. okay, camtue lah katil saya.... hahahaha=p Sebab tue dapat harga Rm1++ jer...hahahaha.. Houssemate saya kate, okaylah... murah tue...
Pape pun ALhamdulillah~~~

No comments: