Wednesday, February 22, 2012

saya tak suka begini....

Assalammualaikum...

Kebelakangan ini semakin ketara sikap buruk saya... Silap, semakin saya bersikap buruk.. saya cuba mengawal tapi saya kalah... Saya tahu apa saya buat salah tapi saya tak boleh nak elak.. seperti ada yang menguasai saya selain saya... Sebab itu saya terfikir nak 'cari jawapan'.. Tapi saya tak tahu bagaimana.... Ini kali kedua saya bersikap macam nie... Cuma kali nie tidak secara terang-terangan... Something hidden....

Lalu saya sedang mempasak tekad, saya harus buat sesuatu.... Dia harus dilawan.. Dan saya harus berusaha dari membiarkan mereka menang...

saya tak suka begini.. terasa dirantai.. terasa terbuang... saya tahu saya buat salah, tapi saya tak boleh betulkan... saya tahu saya kena kuat tapi saya tak berdaya... Maka saya harus mencuba lain cara pulak..

--Ya ALLAH, wahai yang maha Berkuasa, lindungilah aku dari terkena anak-anak panah syaitan.. Dengan namaMu ALLAH,aku berlindung dari syaitan yang direjam dan sekutunya...

Amin....

Tolong doakan saya wahai pembaca....

No comments: