Wednesday, April 25, 2012

Love letter

Assalammualaikum...

Hari ini mari saya shared kan satu surat cinta pada anda semua....

Someone,
somewhere
Dreams of your smile
And while thinking of you,
Thinks that life is worthwhile

So, whenever you're lonely,
Remember it's true
Someone...
Somewhere
Is thinking of you
C........

My
1. heart
2. eye
7 litres blood
206 bones
5.5 millions red cells
60 trillions DNA's
say to u
"I miss u a lot Chiya"



I
am  Lucky
tO
haVe
friEnd
like U Chaiya...

Walaupun ada unsur penipuan dan rekaan di sebalik tulisan ini, sekurang-kurangnya leh menyebabkan saya tertawa setelah diduga dengan fitnah dan provokasi.... Saya terlalu berkecil hati sebenarnya... Saya akui saya silap, saya cuba betulkan tapi tak berupaya... Silap saya.. Saya kena terima takdirNya. 
Ya ALLAH, saya punya kepala yang sangat keras... hati yang sangat keras... Maka saya selalu terjebak dengan permasalahan... Saya hanya punya Kamu tapi saya tetap juga tak tahu mencintai Kamu... Saya cuba menjadi yang terbaik hamba seperti yang tertulis dalam KalamMu, tapi saya tahu saya tak cukup ampuh..
Allah, saya rindu kamu... Rindu menjadi hamba yang terbaik untuk Kamu.. Rindu mengisi masa malam saya untuk Kamu, Rindu sentiasa mengingatiMu....Rindu untuk meletakkan Kamu di carta teratas bukan pada lidah tapi di hati ini....

nota kaki: 

p/s: but why you no love
why you say anything

my life give u but why..

I love u
Chiya so many..

My Life is just for u..

Sekian surat cinta dari 'dia' untuk "dia".. hehe ^_^

No comments: