Tuesday, April 3, 2012

Tentang 'little bro' itu....

Assalammualaikum...

Setelah bersalut rasa duka dengan mereka, masih ada yang mengembalikan senyuman saya..
Setelah semalam lagu KOSONG berulangkali diputarkan oleh saya yang melayan perasaan.. Mungkin kerana saya tak bersedia berjumpa dengan mereka.. Terasa sakit ditikam sebegitu... Dan hari nie, mereka banyak memerli saya bila untuk production baru saya perlu berada bersama mereka...

Tapi bukan itu catatan kali ini. Ini tentang adik saya.. adik saya yang jatuh cinta dengan saya... Hahaha,, Perasan kn saya??
Tadi En F cakap kat saya yang adik saya cakap dia betul-betul jatuh cinta dengan saya. Then dia kata yang Zira cakap dia tak leh kawen dengan saya sebab dia hindu dan saya muslim... Jadi dia kata dia sanggup masuk Muslim sebab nak kawen dengan saya.. Then, ayat dia yang last saya terus tergelak.
"But Uncle, if then she divorced me, what can I do?"
"Then, I take her lah.."
hahahahahaha.. dengar ayat nie terus saya tergelak... Mungkin bagi hindustan boleh perempuan ceraikan laki sedangkan dalam Islam mana ada.. Tebus talak adalah...
Adik, adik... telah ku bilang berkali-kali, kita berbeza... sekiranya kamu convert hanya untuk cinta perempuan, kamu hanya mendapatkan cinta perempuan  sahaja sedangkan saya mahu kamu berhijrah kerana kamu telah benar-benar jatuh cinta dengan pencipta kita... Tuhan sekalian alam...

Dear little bro,,

Listen here bro,
I appreciate your feel, I appreciate what you did,
I appreciate all your efforts,
But u cant force me..
We are differents,
I really mean its..

^_^

No comments: