Monday, May 28, 2012

nie journal saya

assalammualaikum...

Ini journal saya... journal tak rasmi dan peribadi.... yang bebas dibaca dan ditatap semua...
Ini jornal saya... terhimpun kisah hati  dan juga budi...kisah sedih mahupun gembira...
Ini journal saya... Ruangan  menari bingkisan rasa.. memahat memori suka dan duka...
Ini journal saya.... tersimpan pelbagai cerita dunia... terselit jua pedoman jiwa...
Ini journal saya...tulisan ini pengamatan saya... rasa ini dari sukma saya...

Ini journal saya... bila rasa muak membaca...tak perlulah mengutuk atau mencerca...
jangan lagi datang kembali.. hanya untuk menyakitkan hati...
Ini journal saya...
Luahan rasa saya..
Bimbang hati saya..
Ragu hati saya...
Sedih hati saya...
Gembira bahagia bersama...

Ok stop about journal saya..

Saya rase gembira bila cuti setengah hari yang saya apply hari ini untuk hujung minggu nie diterima... Ini bermakna saya boleh buat surprised pada keluarga saya..
Saya akan muncul sebelum kenduri mula.. InsyaAllah..
Amin... Moga dipermudahkan...

To my partner... apapun yang berlaku pasti ada hikmahNya... Semua yang terbaik untuk kamu.. Untuk pasangan kamu.....
Semoga kamu kuat dan tabah....

nota hati: ini journal saya... tak mungkin saya bagi awak semak sekarang... sebab awak masih asing pada saya... walau sebenarnya hampir ada tempat di sini....

nota kaki: tadi bila mama cakap sy tak beautiful,, saya cakap.. "is ok i'm not beautiful here (tnjuk muka), but beautiful here (tunjuk ati)... " hahaha... bajet giler dengan Nepal... Dahlah saya sempat nyanyikan lagu untuk diorang,
1 little 2 little 3 little Nepal, 4 little 5 little 6 little Nepal....se7 little 8 little 9 little Nepal.. 10 little nepal boys...
hahahahahaha^_^

No comments: