Friday, May 25, 2012

Nombor hp ku panas buat masa ini...

Assalammualaikum....

Yes, tajuk sangat, sangat poyo kn??? Haha.. Alkisah, saya sedang mencari housemate baru... jadi telah buat iklan di mudah dan cari bilik... So, menyebabkan nombor saya berdering untuk orang bertanya....Mesti korang kata saya jakun kn?? haha.. Nak wat camne, saya tak pernah alami benda camnie... Yang paling syok, saya dah masuk tidur, leh berdering... Tapi saya jawab jugaklah kn....

Ada sorang dah tengok dah umah.. tapi x beri kata putus lagi...Tapi saya sangat terkejut sebab dia agak marah2 saya sebab tak faham saya cakap.. Nak wat camne, dah saya sendiri pun musafir lalu...Then, tempat kerja sekangkang kera... Plus saya jenis duduk umah untuk save bajet... hahaha=p.. tapi saya rase saya dah cakap yang betul.. Macam2 lah ragam orang... Tapi saya fikir +ve, mungkin dia dah terdesak cari rumah + penat seharian just pusing2 cari rumah....Sori saudari, saya nie jiwa halus... Bila saudari marah2, saya jadi takut....sebab saya tak suka gaduh tanpa sebab kukuh...huhu...

then, telefon saya terus bdering untuk orang bertanya...Allah, tolong beri saya housemate yang baik...^_^

No comments: