Tuesday, June 26, 2012

Kenangan lama Mr M

Assalammualaikum...

Hari nie bukak balik pendrive lme, terjumpe data2 mse keje kt Mr M dulu... Hahaha.. Ada lagi jadual keje utk pekerja ari Ahad...


Ingat dulu saya pernah taip jadual nie untuk Fazani dengan Md Nor... (Encik)... hahaha...

Terlalu banyak kenangan di situ... Namun banyak jugak air mata yang mengalir di situ... Dalam gembira, ada duka..
Dalam senyum, ada luka...

Di situ.. Di tempat itu....Aku mula membenci politik kilang yang xsihat... Di situ, Di tempat itu,
Berkali-kali aku cuba disingkirkan.... Di situ, Di tempat itu, berkali-kali aku ditikam... Aku benci... Aku sakit hati..
Meski bukan ku harap layanan seorang puteri... Ataupun penghormatan yang bertopeng basi kerna ilmu xcukup lagi....Tapi entahlah...
Aku tak mampu nak ungkap kisah lama yang terselit 1001 kedukaan..

Terus aku akhirkan kalam, sebab aku rasa aku dah jadi emosional... yea, aku akui aku tak dapat luka kisah lalu itu..
Aku tak dapat lupa tangisan aku sepanjang perjalanan ke rumah sehingga aku sesat nak balik rumah sendiri...
Aku tak lupa bagaimana aku terpaksa korbankan salah satu impian aku untuk pastikan aku tak kehilangan penat lelah sesia...
Bukan aku tak redha... Aku cuma semakin berhati-hati... Aku semakin membenci...Aku semakin curiga semua..

Sekian...

Nota kaki: Aku bengang dengan sikap dia.. Aku lagi bengang dengan diri aku.. Dia tak salah... Aku pun tak salah...
Sebenarnya dia tak faham aku dan aku tak faham dia.....

Nota hati: Bahayalah En Pelayar nie... Karang kalau hati kata sayang, apa maw jadi?:?? 






























No comments: