Tuesday, July 31, 2012

diari hati-

Assalammualaikum...

Blog masih lagi tidak boleh dibuka angkara virus apakah... namun, masih cuba saya menulis setiap bait cerita dan kisah yang berlaku. Sedih... masih ada perasaan itu memandangkan diri sudah keseorangan.. Tiada lagi adik yang menemani hariku yang suram... Tiada lagi dia yang menceriakan aku yang kelam... 

A friend is someone who gives you total freedom to be yourself-and especially to feel, or not feel. Whatever you happen to be feeling at any moment is fine with them. That's what real love amounts to - letting a person be what he really is. - Jim Morrison

Tentang dia pula, aku berasa serba salah... Sungguh aku sebolehnya tidak mahu dia terluka. Namun huluran kasihnya tidak mampu ku sambut. Terlalu banyak perbezaan kami.. Tidak mengertikah dia? Atau dia masih hidup dalam mimpinya.... Langkah ku atur satu persatu untuk mendekatkan jurang.. Supaya kami terus berkawan... Supaya dia kekal sebagai rakan... Bukankah menjalinkan silaturahim juga amalan Islam?
Sulit, sungguh sulit tanpa adik di sisi untuk membantu, aku rasa kehilangan. Teringat kembali semua kisah lalu...


No comments: