Monday, July 2, 2012

frustrated



assalammualaikum.

bila apa yg dpt x spt yg diimpikn,,bohonglh klu xkecewa.. series saye kecewa....
dan saya tahu bagaimana tidak terurusnya saya semasa berjalan di PKNS ari itu.. Mungkin ada yang mengatakan bahawa saya sedang putus cinta... Saya sudah tak fikirkan lain, saya cuba merawat kekecewaan saya... Saya cuba memujuk hati sendiri...
Ketika Jay dan Wawa mencari novel di Book Fair, fikiran saya menerawang tempat lain.. Saya tak dapat enjoy seperti mereka...



Dan akhirnya saya berjaya melupakan sejenak kekecewaan bila saya berjaya menderma darah.... Macam pelik tapi that happen... Bila saya dapat menderma darah, saya mula kembali normal. Even saya sudah risau jika saya tidak dapat menderma jugak kerana kekurangan zat besi seperti dulu,,, Berkali Doktor membuat ujian zat besi terhadap saya sebelum membenarkan saya menderma darah....

Dan akhirnya saya mampu tersenyum.... Nie semua gara kamu HP baru ku yang tak seperti kuimpikan....


p/s: Pakcik, nnt hadiahkan saya HP baru seperti saya impikan boleh x??? ^_^


No comments: