Saturday, August 8, 2015

Syawal Giveaway

assalammualaikum...

Sedar tak sedar dah hampir penghujung Syawal.. Seperti mana blogger Hanis craft  kata kat entry giveaway yang blog dia dah lama menyepi , mcm tue gak blog ak.. Buzy beraya sakan lh konon2nya..




So, aku tertarik nak join contest nie sebab hadiah dia bantal felt. Aku punya ex-housemate ada buat. Tapi  aku tengok jea lah... usya2 barang dia n macam mane dia buat..
Bagi aku orang yang memang tahu dan mahir menjahit memang no problem lah untuk buat macam nie.. especially yg memang jenis seni.. sebab nk jahit tue 1 kemahiran, lagi satu nak design smpi customer puas hati..Aku pernah google pasal buat bantal felt nie, jahitan insang pari lah, jahitan tikam lah... dan sampai sekarang aku tak siap pun buat.. So, aku memang respect lah pada mereka yang tahu menjahit nie, sure senang keluarga diorang esok...sebab.......
----- aku percaya orang2 yang berseni nie personaliti dia kemas, rajin dan juga bersih.. So no hal lh kalau sekadar jahit baju raya untuk family... hahaha... Jimat kos......

Eh, kenapa aku nak bantal felt??

Sebab aku nk gunakan untuk kt pelamin nanti.. aku berimpian mjlis nikah aku nanti ak wat pelamin simple jea.. so, aku harap bantal felt ini akan menjadi salah satu aku punya penyeri pelamin...

Meh aku bagi contoh pelamin....

 


Yang nie aku ambil dari Hanis punya




Lebih kurang macam nielah.. If Allah bagi rezeki aku kat sini, inshaALLAH pernikahan aku bulan semtember nie (mudah-mudahan) , memang bantal felt tue akan ada kt pelamin mini nanti. kalau tak hujung tahun nie lah jawabnya..ALLAH knows,, We planning, He planning.. and His planning is the best...

SEkarang nie bantal felt nie boleh jadi hadiah untuk kahwin, dapat baby, convocation, tunang, birthday n etc..



So, jom lah follow HanisCraft.Banyak lagi pilihan lain selain bantal felt.... Tak rugi follow...

Tak rugi jugak kalau menang giveaway... hehe

All the best semua...


5 comments:

Hanis said...

Tahniah ^_^

http://myartcrafting.blogspot.com/2015/08/pemenang-syawal-giveaway.html

Hanis said...

nanti sila PM detail nur di fb page atau email saya ok!

nama:
alamat:
Tel:

lightnur said...

Alhamdulillah, ade rezeki saya.... moga dimurahkan rezeki Puan Hanis..
Moga bertambah maju...
Mohon doa dimudahkan urusan mendirikan masjid saya...

Anonymous said...

Tahniah dan selamat pengantin baru ye.. :)

Zaleha Awaluddin said...

wah.. tahniah..
& selamat pengantin baru juga untuk nur :)